Olin tänään minun poikani kanssa kaupassa, City-Marketissa. Menimme ensin kahville. Poikani yritti näyttää yllättyneeltä, kun esitin sitäHän valitsi itselleen sämpylän ja limun, minä viinerin ja kahvin. Kun pääsimme pöytään ja aloimme atrioida, niin poika tuumasi: - Ei helevetti, väärä leipä!

Oli siis käynyt niin, että kinkkusämpylän sijasta oli ottanut juustosämpylän? Ounou! Yritin tsempata poikaa syömään sen sämpylän, mutta mitä poika: - En oo mikään kasvissyöjä!

Sitten ehdotin, että jos kävisi maksua vastaan pyytämässä kinkkuviipaletta... Lähti siltä istumalta. Kahvitiski sijaitsee lihatiskin vieressä ja eikö vain poika päässyt oikein itse valitsemaan kinkkuviipaleensa!!! Jessus, tuli takaisin kahden kinkkuviipaleen kanssa, josta ei sitten edes tarvinut maksaa mitään. Samperi, poika vaan hymyili niin kauniisti, ni jo sai lihatiskin naiset polvilleen

Niinpä kahvinjuonti jatkui. Juttelimme siinä siitä, kuinka poika ei suostunut minun kanssa katsomaan itselleen housuja. Ei suostu "halpis-housuihin", kun tarttee olla merkkihousut. Herttinen sentään! Kun sitten ihmettelin syytä moiseen, hän ilmoitti olevansa porvari! Ei oo totta? Olenko minä, köyhä ihminen saanut kasvatettua porvarin

Oli pakko kysyä, että mistä on kuullut sellaisen sanan?

- Kaveri puhui siitä yks päivä. Niin ja koulussa historian tunnilla käsiteltiin asiaa ja kirjassa oli kappale nimeltään "Porvarit hallitsivat kaupunkia"...

Kyllä ne lapset jotain koulussakin oppivat!