Tänään, minä olin vain kotona ja ettei ihan olisi mennyt lorvimiseksi, lankkasin kengät! En ole muuten ikinä, en tähän ikään mennessä moista tehnyt. Isäni on lankannut, samoin veljeni ja ex-mieheni. Nyt ei enää ilkee pyytää ketään. Sen sijaan veljeni näytti minulle kädestä pitäen kuin se homma pelittää:)

Opetuksesta on aikaa jo parisen kuukautta ja viikko sitten sain ostettua lankkia. Sellaista mikä sopii bootseille ja minun puukkareille. Lankkasin puukkarit. Oli pakko ottaa niistä kuva, sillä olen vain välillä rätillä isompia kuria pyyhkäissyt.
1511085.jpg
Karmeat! Mutta sitten levitin lankkia ja aloin hinkkaamisen. Hinkkasin ja hinkkasin ja ihan ku minun puukkarit olisi otettu kaupan hyllyltä. Kyllä nyt taas kelpaa tepastella!
1511092.jpg
Bootsit saavat vielä odottaa, jos vaikka sitten syssymmällä.