Minä tein joskus aikoja sitten tosi paljon itse kortteja! Sellaisia henkilökohtaisia kortteja, joita ei juuri ollut muille tarkoitettu. Pääosin leikkelin lehdistä kuvia ja lauseita ja liimailin niitä sillai harkitusti, että tuli jotain persoonallista jotain juuri sille, kelle kortin tein. Nykyään minulla ei ole enää aikaa, sillä se olisi kyllä erittäin hauskaa, mutta todella aikaa vievää.

Silti tykkäisin tehdä kortteja itse ja ideoita muhii päässä kaiken aikaa. Monta päivää minulla oli valmis suunnitelma kortista, minkä sitten tein naapurilleni tänä aamuna. Vaan, se oli naapurilleni, niin pudotin sen heti valmistuttua postiluukusta ja se siitä :)

Tarkoitus minulla on kuitenkin se, etten osta juuri mitään tarvikkeita. En siis kierrä askartelukauppoja enkä ota mallia muista. Teen itse omasta päästäni ja niin pienin kustannuksin kuin suinkin mahdollista. Johtunee siitä, että en kestä kulutushysteriaa vaan suosin kierrättämistä.

Tämän aamuisen kortin tein kartongista, jota olin saanut jo vuosia sitten. Käytin siihen kiiltävää kultaista kontaktia, jota olin ostanut Lidl:stä halvalla ja jota olin käyttänyt lasten koulukirjojen päällystämiseen :) Sitten leikkasin vanhoista postikorteista ja aikakausilehdistä kuvia ja sommittelin ne korttiin. Kun oli kyse naapuristamme, liitin mukaan koko jengin valokuvat ja pian se oli valmis!

Naapurini soitti 10min päästä ovikelloa ja kiitteli.

Tänään on vapaapäivä ja olen jo pari lehteä silpunnut ja aion muutaman kortin rustata ja jos kerkeen, niin yritän muistaa ne kuvata!