Tänään sain laatikollisen kortteja! Minulla on sellanen vanha herra tuttavana, joka maksusta lähettää minulle 1000kpl kortteja! Laitan hänen tililleen rahan ja hän laittaa sähköpostilla heti sen jälkeen koodin, millä voin seurata paketin kulkua. Tämä siksi, että posti hukkailee niitä lappuja:(
Eilen illalla otin koodin talteen ja minulle selvisi, että paketti on tällä paikkakunnalla. Heti aamusta postiin ja annoin koodin ja sain paketin. Oli ihan pakko kertoa postitätille, mitä laatikossa on. Se on aina niin hykerryttävää saada ihmiset kummastelemaan "omituista" harrastusta...
Kiireesti kotiin ja kappas vaan, lappu paketin saapumisesta oli tullut. Mutta minullapa oli paketti jo kainalossa.
Asetuin sohvalle hyvään asentoon ja avasin paketin. Nätisti oli pakattu kaikki 1000 kulkenutta korttia. Harvemmin tulee kortteja minun kokoelmiini, mutta paljon kaikille korttivaihtajilleni! Sitäpaitsi parasta on se, kun saa plärätä niitä kortteja. Muutama puhdaskin kortti oli ja ne menee eri kasaan, kun niillekin löytyy ottaja. Eri kasaan laitan itelleni jäävät kortit, sitten kortit jotka lähtee vaihtajille. Suurin osa menee takaisin laatikkoon ja ne vien Keräilijöiden vaihtopäiville. Osa menee jopa roskiin, mutta tosi vähän.
Näin viimeisenä lomapäivänä tämä oli erittäin mieluinen homma.
HUOM! Jos jollakulla on nurkissa kortteja, niin enemmän kuin mieluusti otan vastaan, jopa pienellä korvauksella ja postikuluilla.
830262.jpg
Ps. Tämä kuva ei ole minun korteista, vaan tälläinen läjä on myytävänä Systeeminetissä...vink,vink:)