On tietysti neilikka:) Niin, ja niitä, tulenpunaisia ostin kimpun. Lisäksi ostin tulilatvan ja kuinka siinä sitten kävikin niin ihanasti, että sain kaupan päälle keltaisen ruusukimpun!
Olin niin iloinen, että unohdin sakset! Meiltä siis puuttuu keittiöstä sakset... Tarttee käyttää puukkoa tai hampaita, kunnes muistan ja kerkeen hankkia ne.
Neilikoista sen verran, että minä olen aina rakastanut neilikoita, syysleimujen lisäksi. Vanha kansa pitää neilikoita hautajaiskukkina, mutta minun mielestä hautajaiskukkina voi pitää ihan mitä tahansa eli onpa välii...
Minusta neilikka vaan on niin nätti ja kaikki värit kelpaa. Kun minä kuolen, haluan haudalleni ruukkuneilikan vai onko se pensasneilikka?
Neilikka ei kuihdu heti tai muutamassa päivässä vaan ilahduttaa minua pitkään.
Käsittämättömän kauniita!