Nyt on pääsiäinen! Huh ja siitä sitä oikein huomaa, kuinka kauan olen lyönyt laimin tätä blogia. Tavatonta, tai ei kai nyt sentään.

Eilen kävi sellainen tapaus, että minulla paloi hihat ihan täysin. Olen hiukan käynyt kierroksilla (äiti on nyt vähän väsynyt)ja pinna piukahtaa melko herkästi. Niin kävi, kun vanhempi poika "leikki" minun silitysraudalla. Olin jättänyt laudan ja raudan valmiiksi, että jatkan kotvasen kuluttua. Poika oli sitten jättänyt höyryraudan lappeelleen ja senhän arvaa mitä siinä käy! Rauta vuoti kaikki vedet siihen laudalle ja oli muutenkin aivan litimärkä. Kun niitä kuivailin, avasin sanaisen ja varsin ruokottoman typerän arkkuni!

Siihen malliin meutusin, että pienempi poika suuttui minulle veljensä puolesta ja tuumasi, ettei vahingosta saa lapselle sillai huuhtaa... Auts Vanhempi poika oli mennyt omaan sänkyynsä...

Ruoka oli valmista ja pyysin pojat syömään! Oli ensin halattava vanhempaa poikaa ja pyydettävä anteeksi, mutta se ei vielä riittänyt! Nuorempi poika laittoi minut vielä kuorimaan veljensä perunat!!! Siitäs sain...